Monday, August 21, 2006

夜深聚散之時

夜深時分四時許
想的
特別多
友人總說這個時分的我
變得陰森可怖沉默寡言
別人無法理解的話從我口中吐出
我悄悄將它們紀錄下來。


聚會完結之時
想起紅樓夢形容賈寶玉 :

那寶玉情性只願常聚
生怕一時散了添悲
只到筵散花謝
雖有萬種悲傷
也就無可如何了。


我想
無故的失落嗟歎
也就是因曲終人散而起
原來我
也像賈寶玉般癡迷。

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘿嘿,去日本既特輯1已出了,在u magazine,妳買黎睇又或是叫小寧姐留本俾妳都得.早d瞓,就快番學啦,唔係tune唔番個台.

3:04 PM  
Blogger 大黃 said...

喂喂喂,唔好話我衰啦。

我留喇。我留喇。

開學啦,唔好煩D無謂野喇。

11:45 AM  
Blogger 迷離 said...

阿湯,
u magazine我買左黎睇喇,我都好想去睇個展覽呀~~
我而家都驚緊開學會失眠..
p.s.
預祝你新書成功啊,遲d約你食飯!

黃偶像,
哈哈,我講下笑咋,
多謝你黎留言,
(好似我迫你黎留咁..)
嗯,我知道喇,
我會努力讀書架喇!
暑假再去你工作室打工!:P

6:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Accountant
會計師
會計師樓
會計師行
Accounting
Acountancy
會計

空氣清新機
Air Purifier
Air Cleaner
Cleaner Air Purifier

冷氣工程
Air Conditioner Parts
洗冷氣
冷氣維修
水電工程
冷氣機維修冷氣工程

日本奶粉
奶粉
Baby Care 嬰兒用品嬰兒食品
Baby Care
嬰兒用品嬰兒食品
Milk Powder 日本奶粉
BB用品嬰兒食品
babycare

beauty centre
美容院
facial
美容服務
nail art
美甲

2:26 PM  

Post a Comment

<< Home